درباره ما
ما در کارگزاری دارا، در طول این سالها تلاش خود را کردهایم تا از بهروزترین اطلاعات تخصصی در زمینه سرمایهگذاری و بورس مطلع باشیم و از آنها در جهت بهبود این فضا در کشور استفاده کنیم.
ورای هدفی چون افزایش ثروت سهامداران، میتوان علت وجودی ما را ارائه خدماتی از جنس مردم برای مردم در یک زنجیره کامل نیز دانست. در این زنجیره تلاش شده تا با ایجاد بسترهای لازم و کافی ضمن پیوند حوزه های فنی و دانش مالی، بهترین خدمات را به نحوی فراهم کنیم تا برای تمام افراد در هر سطحی از دانش در حوزه سرمایه گذاری، قابل بهره برداری باشد. احساس خوشایند در دسترس بودن اطلاعات لازم، علاوه بر دستیابی به اطلاعات مورد علاقه در حوزه دریافت خدمات، همگی با دارا قابل تجربه است. ما در "دارا" بی وقفه در تلاشیم تا با ایجاد ارتباط مناسب با مشتری، در تمامی مراحل آشنایی، تصمیم گیری، دریافت خدمات و پس از آن، با فراهم آوردن پشتیبانی بهصورت 24 ساعته، تجربه خوشایندی از همسفر بودن در مسیر سرمایه گذاری و خدمات مالی برای شما بسازیم.
ورای هدفی چون افزایش ثروت سهامداران، میتوان علت وجودی ما را ارائه خدماتی از جنس مردم برای مردم در یک زنجیره کامل نیز دانست. در این زنجیره تلاش شده تا با ایجاد بسترهای لازم و کافی ضمن پیوند حوزه های فنی و دانش مالی، بهترین خدمات را به نحوی فراهم کنیم تا برای تمام افراد در هر سطحی از دانش در حوزه سرمایه گذاری، قابل بهره برداری باشد. احساس خوشایند در دسترس بودن اطلاعات لازم، علاوه بر دستیابی به اطلاعات مورد علاقه در حوزه دریافت خدمات، همگی با دارا قابل تجربه است. ما در "دارا" بی وقفه در تلاشیم تا با ایجاد ارتباط مناسب با مشتری، در تمامی مراحل آشنایی، تصمیم گیری، دریافت خدمات و پس از آن، با فراهم آوردن پشتیبانی بهصورت 24 ساعته، تجربه خوشایندی از همسفر بودن در مسیر سرمایه گذاری و خدمات مالی برای شما بسازیم.
تاریخچه برند
کارگزاری دارا با نام "گلچین" در سال 1373 و در خیابان حافظ تهران تاسیس شد. هرچند تاریخچه آغازین ایده فعالیت بورس در ایران به سال های بسیار دور بازمیگردد، اما بورس اوراق بهادار تهران از سال 1376 شاهد شکل گیری زمینه تحولات آتی فعالیت بورس در سالهای بعد بوده است و از آن روزها تاکنون کارگزاری ما همراه با بازار بورس دستخوش تغییرات و فراز و نشیب های بسیاری شده است. از این رو، از سال 1400 "کارگزاری دارا" با رویکردی جدید که در دو بخش هویت بصری و معنوی برند شکل گرفت، با خانواده دلسوز و همراهان قدیمی، اما خوشفکر و پرتلاش در راستای اهداف خود گام برداشته. دارا، نامیست که تلاش میکنیم با شنیدن آن تنها یک موضوع در ذهنها نقش بندد و آن چیزی نیست جز: "تلاشی بیپایان برای رضایت مشتریان".
© کپی رایت ۱۴۰۱ . کلیه حقوق این سایت متعلق به کارگزاری دارا است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.